Labirent TV Oyun Şovunun Üstatlarının Hayranı Nasıl Olunur?


1990’larda bir çocuk olarak büyüdüyseniz ve labirentleri sevdiyseniz ya da sadece teknoloji ve aşk labirentlerine bayıldıysanız, bir zamanlar – bir labirent olan bir oyun vardı. Her ne kadar fandom, yıllar önce çevrimdışı olduğundan daha fazla çevrimiçi olsa da, bu TV oyunu şovunun (Maze Ustaları olarak adlandırılır) hayranı olmanın nasıl bir şey olduğunu öğrenmek istiyorsanız, bu sizin için bir yazıdır.

Gösterinin tanıtım bölümünü tanıyın. İlk sezonun tanıtımı çok kısa olmasına rağmen, oyuncuların karşılaştığı ve daha sonra ev sahibinin yakalamayan giriş başlık bölmesi ve başlık müziğine dahil olduğu unutulmaz bir girişin çizgileri boyunca çok azı olsa da Oyuna yol açan bu

gezi”, sezonun iki daha unutulmaz bir açılış vardı. İkinci sezonda tanıtım bölümü genişletildi ve çoğu izleyicinin bölümün ardından bölüm izlemeyi izlediği unutulmaz bir açılış oldu. Ekran zamanının bir kısmı konuşuldu ve bazıları, oyunun sözde yer aldığı adanın etrafını saran bir nehir / akıntıyı uçuran bir kız gibi görünen anlatıcıdan anlatıldı (anlatıcı

Maze Island”

). Bu su kütlesi ve suyun içinden geçen sete ve son sahneye kadar odayı anlatan tam labirentte izleyiciyi aldılar – Ayna Adam’la yüzleşmek de dahil olmak üzere labirent odalarının isimlerini anlatarak Daha sonra hakkında bilgi sahibi olacak ve onun Buz Mağarası ve Bilgi Odası hakkında konuştuk ve hatta Lightning Mountain’a kadar olan son yolculuğa değindiler (hepsi daha sonra bu makalede bahseder).
“Oyunun nasıl oynanacağını farkedin. Bu oyun aslında her turun ardından ve her bir eleme süresinden sonra sayısız reklamla ayrılan birkaç parçada oynanan birkaç turun bir kombinasyonuydu. Oyuncuların neyle ilgili sorular sorulacağı bir soru turu vardı. Bir grup televizyon izleyicisine bakıyorlardı ve bu turun galibi, oyuna bir kazanan için savaşmak için Labirent turlarına çıktı.Onların galibi, bu özel gezi ve bonus ödülleri ve hatta bazı bonus ödüller için oyuna katıldı. (gezi her şeyden önce şovun en akılda kalıcı olmasına rağmen). (Bu bir anlık olarak tarif edilecektir.)

Soru turu sırasında neler olduğunu anlayın. Soru turu birkaç parçaya dayanıyordu. TV benzeri monitörlerde üç yarışmacı takım için bulanık bir resim gösterildi ve oyunun rengi bozulduğunda oyuncular resmi tanımak için bir şansa sahip olacaklardı. Bu resimlere doğru cevaplara dayanarak takımları için puan toplarlardı. Doğru cevap vermesi için 15 saniyede ayarlanmış bir saat vardı ve bu zamanlayıcı TV programı görüntüleyicinin ekranında belirgindi. Tahminleri doğruysa, 10 puan verilmiş ve o konuyla ilgili bir soruya sadece konu hakkındaki bilgilerinin çözebileceği bir soruyu cevaplamaları istenecektir. Soruları yanlış bir şekilde çözmüşlerse, ev sahibi, resim bulanık olmadıkça resmi bulanıklaştırmaya devam etmelerini isterken, resim turu için ayrılan on beş saniye içinde, ancak oyuncunun puanından bir puan düşülmez. Bu soruların ve fotoğrafların birçoğunun oyuncuları belirlemesi istenmiştir – ve her soru 5 puan değerindedir. Bir takım toplam elli puana sahip olduktan sonra, diğer iki takımın bir sonraki turda terfi ettiği Maze’ye girecek ilk veya ikinci takım olmak isteyip istemediklerini seçebiliyorlardı. Hız Turu. Ancak ikinci sezonda işler biraz değişti. Ekranı tanımlamanıza neden olacak bir düğmeye basmak yerine, ekranda bir

lazer ışını ateşledi” gibi bir çizgi benzeri bir uçakta bir düğmeye bastınız (daha sonra TV setinde elektronik olarak patladı) ekran) – daha sonra görüntüyü denemek ve tanımlamak için buzz içinde olmanın yanıtını tetikledi. İkinci sezonda, zaman sınırı hala 15 saniyeye ayarlanmış olsa da, görüntüleyiciye ekranda gösterilmemiştir. Ayrıca sezon 2’de, ara sıra Bonus Pictures geldi: Bu resimler cevaplamak için daha zor ve neden bu resimler sadece on yerine 15 puan değerinde idi. Ancak, Bonus resimleri sadece bölüm başına bir kez oldu. Hız turunu anlayabiliyorsunuz.

Bu turda kalan oyunculardan resimleri (Soru turu gibi) tanımlamaları istendi. Ancak, Soru turundan farklı olarak, onlara ek sorular sorulmamış ve buradaki doğru cevaplar, verilen ilk tur puanlarına 10 puan eklenmiştir. Bununla birlikte, eğer ilk oyuncu bastıysa ve tahmin ederse, ancak yanılmışsa, ikinci oyuncu resmin bulanık olmayan kısımlarını bulanıklaştırmaz, ancak resmin ne anlama geldiğine dair bir ipucu verir. Her ne kadar bu ipucu birçok kez yardımcı olsa da, bu ipucunun oyuncuya daha fazla kafa karıştırdığı zamanlar vardı. ”,“ Labirent mermilerini izleyin. Ancak bir labirent içine gönderildikten sonra yanlış anlayın ya da zaman bittiğinde cevap verin ve Labirent Hanımının tersi bir metal kapı çitine bastıktan sonra biraz daha uzun bir yol üzerinde sizi gönderecektir. Oyuncunun geçmesi gereken Buz Mağarası da vardı – Honeycomb labirentinin sezonluk ikiye dönüştürüldüğü oda, vizörünüzün alçaltılması gereken yerdeydi ve partnerinize ve ev sahibine güveniyordu. kar ve küçük ayna erkek siluetleri ve zemin üzerinde strobe ışıkları. Ve eğer bu yeterli olmamışsa, bu engellerin hiçbirine çarpamazsın ya da zaman kaybedersin. Buz Odasında, son bağlantı için gereken tek ve sadece güç çubuğunu bulmanız istendi (duvardaki iki çiftin peşinden gitmeye eğilimli olan çift kutuplu yıldızlardan önce duvara yerleştirildi) ışık). Artık Bilgi Odasından önce bir brifing odası yoktu – oyuncular Labirent Hanımına giriş yapmak için durmadan Bilgi Odasına gitmek için bir rampadan aşağı iniyorlardı. Bunun üzerine, Bilgi Odası sırasında, bir soruyu doğru bir şekilde ilk defa cevapladığınızda, labirentin çıkış kısmına yol açan tüm kapıları bir seferde açmış olacaksınız – (Ancak bu, İşitme (oyuncuya doğru) ve (izleyiciye doğru) Guardian’ın “Dünyama Gel” yazısının görsel efektlerini görmenin yanı sıra sorunun nasıl tasvir edileceği veya bu Guardian’ın genel olarak en uygun olduğu onların sorularını açıklar.). Kapıların hemen dışında, ekranınızdaki hareketli hedeflere doğru sağ el bileğinize lazer çekmeniz gereken bir video monitörü bulacaksınız – bu hedefler Ayna Adam’ın yüzü gibi görünüyordu (oyuncunun ikiyi patlatması gerekiyordu) bu yüzlerin yüzleri, ekranın doğrudan merkezinde iken, lazer ışınını kullanarak bileğini aşağı doğru ilerletme hakkını kazanmak için kullandı. Son fakat en önemlisi, sezon 1’den farklı olarak (daha sonra öğreneceğiniz), labirentin sonuna doğru, labirentin ucuna doğru, saatinizi durduran diğer güç çubuğunuzu yatırmak için Aydınlatma Dağına kadar koşmak zorunda kaldınız – ama Ödül turu ile aynı yolu kullandı. (kameraman bu sahnenin Köprü’den çalınmasını izlemek için geçecektir ve bunun, çubuğun yerleştirileceği yerin üstünde bulunan uzun, kırmızı lazer ışık tüplerinin arkasından gösterildiğini görürüz. Sisli Mağaranın zeminindeki Ayna Adam silueti ya da sisli Buz Mağarası odasındaki bir flaş ışığının etrafına itti, dev buz sarkıtları tavandan indi ve yavaşlarsın. Güç çubuğunu kapanıncaya kadar, ilk setteki iki buz sarkıtının arasında küçük bir alan vardı, ilk seti geçmen için etrafta dolaşabilirsin, ama ilk buzdolabından sonra … Bunlara ayak basma şansı iki kat ve çoğu zaman, bu oyuncular da bunları devireceklerdi.Çoğunlukla, oyuncular – takım arkadaşlarına yardım etmelerine rağmen – bu nedenle sık sık engellenirlerdi.
Bir güç çubuğu, parıldayan floresan neon yeşili renkli ışıkla dolu laboratuvar test tüpüne benziyordu. Ancak, bu tüpün kendisi gerçekten değildi. (TV ve yayın, izleyiciye bazı belirsizlikler verebilir.)

Genellikle, yarışmacı koşular için zaman değişti. 2 dakikadan 3 dakikaya (kronometre tarzı) kadar herhangi bir yerde koşmak için yaygın olan takımlar olmasına rağmen, daha kısa süreler süren koşular sadece bir avuç vardı (sezon 1’de bir dakika işareti süren bazı unutulmaz zamanlar vardı) – Şov için çok nadir olsa da. Muhafızların Muhafızlar’da kim olduğunu ve onları nasıl geçebileceğinizi tanıyabiliyorsunuz.

İlk ev sahipliğinde ilk evsahipliği sırasında Bilgi Odasındaki Muhafızlar, Tarihin Koruyucusu, Fantezi Koruyucusu, Hayvan Krallığının Koruyucusu, Beklenmediklerin Koruyucusu’nu (çeşitli sorulara yönelik bir koruyucunun bir türünü) içeriyordu. , Doğa Muhafızları ve İnovasyon Muhafızları.

İkinci (diğer) yarışmacı için Labirent turunda ne olduğunu farkedin. İkinci yarışmaya katılan diğer yarışmacının da sırası gelecekti. İkinci yarışmacı ilk yarışmacıyı ayarlamaya çalıştığı zamanı yenmeyi denedi. sonuçta kazanacaktı. Aynı labirent düzeni her iki oyuncu için de geçerli olacak

Labirent’in ödül seviyesini anla. Labirentin bu seviyesi ilgi çekiciydi, ancak sadece ilk sezon için bir takip ve ayrı bir labirent olarak kullanıldı (TV ekranları kaldırıldı ve bu seviye daha sonra önlendi ve oyuncular son güç çubuğunu yerleştirmek için yarışmak zorunda kaldılar. yer). Oyuncunun TV ekranındaki minyatür Mirror Men’de çekim yaptığı gibi (izleyici iki sezonun modelini hatırlarsa), kazanan oyuncu arkalarındaki host ile Lightning Mountain’dan daha küçük bir labirentte yarışırdı. Daha önce olduğu gibi TV ekranlarında – yarışmacı, lazer ışınlarını, Ödül ya da Ödül Yok sayılan TV ekranlarında çekmek için kullanacaktı. Ödül almak için, beş monitör boyunca, oyuncu üç ardışık Ödül ekranını çekmek ve almak zorunda kalacaktı. TV ekranının Ödül yokken ödülünüzü vermek için Ödül’e geçmek üzereyken, doğru zamanlama ve

ateş etme

meselesiydi.”

Oyunun kazanması için oyuncunun kazanacağını anlayın.” . Beverly Hills Sharper Image’e bir alışveriş çılgınlığı ve bir güç sopası gibi görünen bir kupa da dahil olmak üzere tüm ödüller üzerine, güç takımını giyen oyuncu vizörlerini ve başlarını ve onların kollarını Programın grafiklerini alırken yan tarafa. Ve izleyicilerin şaşkına döndüğü yer burası. Bilgisayar, “geleceğin oyunu” programına grafiksel olarak ekran üzerinde oyuncuyu buruşturdu ve onları sahnenin etrafında ve Soru ve Hız Turları’nın TV ekranına (birinci sezon için) uçuran bir topun içine gönderdi. Yardımcımız da teselli ödülüne layık görüldü, ancak bunlar daha az masraflıydı, ancak ev sahibi bu yardım-oyuncu-takım arkadaşının egosuna gerçekten yardımcı olan yardım için onları sözlü olarak tanıdı. İkinci sezon boyunca, izleyici, oyuncu

buruşuk hale getirildikten

sonra gözden geçirilmiş bir gezi dizisi görecekti. Labirent / hanımefendinin görünüşü gibi bir insan, oyuncuyu stüdyonun dışına ve galaksiye götürürdü ve oyuncu bir ya da iki kez etrafta uçardı ve bu da kredinin başlamasını sağladı. Ayrıca, sezon iki için, yardımcı aynı Beverly Hills Sharper Görüntü daha küçük bir 75 $ alışveriş çılgınlığı alma sona erdi. Kümesi tanımlamak mümkün. İlk olarak, oyuncu podyumlarını kurabilirsiniz ve mevsimlere ve oyunun süresine bağlı olarak, Takım yardımcılarının Maze turları boyunca oyuncularına rehberlik etmeleri istendiğinde kullanılan istasyonu görebilirsiniz. Bunun arkasında ve arkada dolaşırken, ışıkların bittiği Ödül yuvarlak alanının arkasında Köprü olabilir. Ayrıca izleyicinin gördüğü şeyin sağına doğru bir mağara giriş / çıkış noktası gibi görünen son yer olabilir. Bu şov ile ve ortaya çıkan Family Channel TV oyunlarının çoğunda, izleyiciyi asla göremezsiniz, ancak alkışlarını ve benzerlerini duyabilirsiniz.

Yazar: Soru & Cevap

Aşağıdaki yazı yabancı dildeki kaynağından otomatik olarak Türkçe'ye çevrilmiştir. Yazım, imla ve gramer hataları barındırabilir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.