Nickelodeon Arcade TV Oyun Şovunun Hayranı Nasıl Olunur?

Aşağıdaki yazı yabancı dildeki kaynağından otomatik olarak Türkçe'ye çevrilmiştir. Yazım, imla ve gramer hataları barındırabilir.


1990’larda büyüdüyseniz ve gün boyunca Nickelodeon’u izlediyseniz, oyunun

Nickelodeon Arcade

olduğunu hatırlayabilirsiniz. Trivia yönleriyle oyun gibi video oyunu oynayan çocukları birleştirdi. Havaya çıkmasına rağmen, YouTube’da geniş bir hayran kitlesi var ve yine de gösterinin hayranı olabilirsiniz.

Her bölümün nasıl başladığını anlayın. Öncelikle, şovun logosunun üzerinde asılı olduğu Video Zone kapısının bir resmini göreceksiniz. Spiker (kim daha sonra öğreneceksin)

Bu kapının ardında Video Bölgesi var. Dünyamız ile kontrol etmek için sizi zorlamak için bekleyen video boyutu arasındaki bir yer, oyun sihirbazlarından bir tanesi. ”“ Daha sonra spiker bilgisayar animasyonuyla geçen oyun sihirbazlarını tanıttı. Spiker genellikle

Merlock, Scorchia veya Mongo mu?

Dedi.” Bu oyun sihirbazları acımasız ve

savaşmaya hazır

görünüyordu.

Video daha sonra takımların her birine geçti. Spiker şöyle diyor: ““ Bu iki takım, Video Bölgesine girme ve bu oyun sihirbazının karşılaştığı zorluklarla yüzleşme hakkına sahip olacak. ”“ Kamera açısı, her iki takımı da sahnede ayakta göstermek için uzaklaştı. Spiker daha sonra

kim olacak? Bugün Nick Arcade’de

bulun. Ekranda bir sıçrama ekranı etkisi olur.
Daha sonra evsahiplerini tanıtmaya geçerlerdi

Ve işte ev sahibiniz … Phil Moore.

Her bölüm, ana bilgisayarı tanımlamak için farklı ve eğlenceli bir ifadeyi kullandılar. Kendi kontrol hesabı var.

Ev sahibi dans ederken, onun arkasında oyun içi bir kasnağa girecek Yüz-off oyununu göreceksin (birazdan sonra).
Oyunun nasıl oynandığını öğrenin. Temalı bir oyun tahtası üzerinde, ekipler Mikey’i sanal bir dünya etrafında hareket ettireceklerdi, gittikçe sorulara cevap vermek zorunda kalıyorlardı, ara sıra bulmacayla karşılaşıyorlardı ve bazen Video Challenge alanında bir video oyunu oynuyorlar (takım bu kareyi ortaya çıkardığında). Takımlar kazanan turlar için puan kazanmıştır. Genelde 2 tur tahta oynarlar. En çok puan alan takım, Video Turunu aradıkları ve günün Oyun Sihirbazını yenmek için oynadıkları bonus turuna devam etti. Oyun sihirbazını yendikten sonra, oyunu ve parayı ve ödülleri kazanırlardı. Yüzü Kapalı turu izle. Her turun başında Face-Off oyununda kullanılan Face-Off oyunlarından bazılarını açıklayabilme. Yüz-Off oyunları dahil Meteoroidler, Lazer Cerrah, Beyin Fırtınası, Gruplar Savaşı, Yıldız Savunucuları, Post-Haste, Jet Jocks veya Krater Rangers. Her takımın iki oyuncusundan biri, ortaya çıkan bir arcade tarzı video oyununda birbirlerine karşı karşıya gelecek. Oyun 30 saniye sürdü. Kazanan puanlar ve video panosunda Mikey’in kontrolü ele alınacak. Soru turlarını izleyin. Takımlar, belirli bir yol boyunca (aşağıda açıklandığı gibi) Mikey’e gidecekti. Mikey’i yukarı, aşağı, sola veya sağa hareket ettirebilirler (asla diyagonal olarak). Her kare, çözmek için bir bulmaca, bir puan kare bir ödül meydanı, zamanda seyreden takımı veya Video Challenge’a ekibi gönderecek bir Video Challenge aracılığıyla kontrolü ele geçiren bir düşman olan bir olayı tetikledi. sahnenin alanı. Mikey’i Goal meydanına almaya çalışırlar. İki tur vardı ve ikinci turda puan ikiye katlandı. Oyun iki turdan sonra en çok puan alan takımın elde edilmesiyle sona erdi. Oyun bir kravatla bitmeye çalıştıysa, daha fazla bir soru sorulmuştur (100 puan). Video Turu bonus turu Ana turun galibi bekliyor. Ekip Video Zorluğu alanında sona ermek zorunda kaldıysa, her iki takım üyesi de bölgeye doğru yürümeye mecbur kaldı (ve çoğu zaman bu, izleyiciyi göstermek için birkaç kez daha bantlanmış zaman alacaktır). Bir oyuncu, kendi puanlarının kaçını bahis yapmak zorunda kaldıklarını yazmak için seçildi. Video oyunları oynandı ve ekipler üretim şirketi tarafından belirlenen belirli seviyelere ulaşmalı, ancak her oyun farklıydı. Eğer skoru başardıysa ya da bitirdiyse, Mikey kontrolünü elinde tutar ve ek puanlar kazanırlardı. Video oyunlarının çoğu yaklaşık 30 saniye sürdü (bazıları 60 saniyeye kadar alabiliyordu). Oyunların çoğunu Video Challenge alanında ve nereden geldiklerini açıklayabiliyorlar. Video Zorlukları, Nintendo Entertainment Systems, Super Nintendo, Genesis, TurboGrafx-16, Neo-Geo ve Amiga bilgisayarlarından diğer özel oyunlarda kullanılan oyunları içeriyordu. Bir şov izleyerek, ana bilgisayar masasının ve Mikey TV ekran sisteminin arkasındaki sahnenin bir köşesinde kurulan bu sistemlerden sadece beşinin olacağını göreceksiniz. Video Yarışmasının genel amacı, sihirbazı yenmek ve verilen oyun için 30 saniye içinde belli bir skor elde etmekti. İlk başta, takım üyesi, bir Magna-Doodle’a oynayacakları bir puana bahis yapmak için üç saniyesine sahiplerdi. Bahisler, takımın oynadığı puan değerlerini ödediği sürece herhangi bir miktar olabilir. Oyunlar sadece bölüm başına bir kez çalınabilirdi. Bu alandan az sayıda oyun bilinmesine rağmen, daha az bilinen diğer oyunlar ile birlikte Sonic the Hedgehog 2 ve Super Mario Brothers 2-3 gibi oyunlar oynandı. Çocuklar ve izleyicilerin gördükleri aslında birbirleriyle aynı anda hareket eden iki oyuntu. Oyun aynı davranacaktı ancak eylemler aynı oyunu oynayan iki konsol arasında bölünmüş olacaktı. Oyun başlatıldı ve oyunun başladığı yerde duraklatıldı. Başlangıçta, yapımcılar sadece ekranı monitöre geçirdiler ve oyun için stok kontrolörlerini kullandılar. Oyunun Video Bölgesi turunu tanıyın. Bu turda, çeşitli seviyelerde ve çoklu oyunlarla bazı canlı aksiyon video oyunu özellikli bir bonus turu yapıldı. Yarışmacılar, merdivenlere çıktıklarında sanal kartopu fırlatıp mavi ekran / yeşil ekran efektinin önünde bir tekneyle kürek çektiklerinde oyunun her seviyesi için istenen üç nesneyi elde etmek için sahne arkası sahnelerinde kendilerini izleyeceklerdi. Bununla birlikte, çeşitli tehlikeler ve düşmanlardan zarar görmemeleri gerekiyordu. Tüm güçlerini kaybettiklerinde sahne yeniden başlatılacak ve başarılı oluncaya kadar seviye yeniden başlatılacaktı. Periyodik olarak, bir power-up görünür ve dokunduğunuzda 5 saniye boyunca beklemek ve ekibin güç ölçüm cihazını tam olarak yenilemek için bekleyen tüm düşmanları ve donma düşmanlarını imha eder. Takımlar her üç seviyeden 60 saniyede geçtiyse oyunu kazanırlardı. Oyun Sihirbazını yenmenin başarılı bir şekilde tamamlanması, takımlara büyük ödül tatilini verecektir. Eğer takımlar bitmezse, ekranda bir ses kırmızıya büründü ve TV ekranında

Oyun bitti”

belirdi. Her iki mevsim boyunca, bir seviye beş seçenekten birini içeriyordu ve Jungle Fever, Alien Moonbase, Ancient Tomb, The Loose’daki Canavarlar ya da Perili Müze’yi içeriyordu.
Her iki mevsim boyunca, seviye iki sekiz seçenekten birini içeriyordu ve Runaway Rail Car, Nil Nehri Raft, Maden Labirenti, Cliffhanger, Gıda Mücadele, Alt Arama, Enchanted Flight veya Snow Slingers dahil. Seviye 3 ilginç oldu. Her iki takım arkadaşı da, döndürülmüş üç Oyun Sihirbazından birine girdi. Merlock, oyunculara yıldırım cıvataları fırlattı, Scorchia oyunculara ateş topu attı ve Mongo oyunculara kötü enerji topları fırlattı. Geçen zamandan önce üç kürenin harekete geçmesi gerekiyordu, Wizards’ın fırlattığı mermilere ya da yerden patlayan yıldırım, ateş ya da enerjiye dokunmadan ve aynı zamanda odanın etrafında düzenli olarak dolaşan hayaletlerden kaçınmaya çalışıyordu. Kum saatine dokunmak, düşman mermilerini beş saniyeliğine dondururdu. Sihirbazın yenilgisi bu izleyicilere bir sanal eğlence parçası gösterecek (Merlock toz parçalandı, Scorchia’nın vücudu küllere yaktı ve Mongo sadece bir ışık parlamasıyla zayıf bir havaya fırladı ve zırhını geride bıraktı.) Video Panosunu ve kimin

Mikey

olduğunu anlayın. Mikey ve Video Board’la ilgili her şeyi anlamak için programı izleyin. Bu oyunda Video tahtası, Mikey’in başlangıç ​​çizgisinden gol çizgisine giden yolunu işaretlemek için kullanıldı. Bu 18 kutu kare (3×6 kutucuklar), üzerinde bulunan takımın 25 ya da 50 puanını veren bir puan karesi ve birkaç farklı bulmacadan bir cevap gerektiren bir bulmaca karesi de dahil olmak üzere birçok kilometre taşı ile doluydu ( Video Repairman, Ne Oldu, Kredi Tarama, Hızlı İleri, Robot Vizyon, HyperChannels, Video Metin, Flash Frame, Gizli Kamera, Anında Tekrar, Split Ekran veya Karışık Sinyaller gibi.
Hedef kareler, takımların nişan alması ve ulaşması gereken bitiş karesiydi. Nadiren, takımların kendi meydanında bu meydana ulaştıkları nadiren oldu. Çoğu zaman, Mikey şovda koşulan zaman nedeniyle bu kareye iletildi. Ekip kendi isteğiyle bu kareye ulaştıysa, rakip takımın kareye ulaşan takım için seçmesi gereken bir kategoriye dayalı bir soru sorulmuştur. Onlar 50 puan (1. Tur) veya 100 puan (2. Tur) ve bu tur için Gol aldılar. Yanlış cevap verdiyse, rakip takımın yarısı puan aldı.
Takım zamanın tükenmesi halinde, bir Pop Pop sorusu soruldu ve takımlar 50 puan veya toplam 100 puan kazandılar. Mikey’in Dünyasını Anla. Mikey’nin dünyası, video monitör gameboardunda keşif alanıydı. Bilgisayar Pirates Koyu, Cape Cosmos, Camelittle, Özel Okyanus, Unutulmuş Çöl, Slurpy Gulch, Volcano Jungle, Creepyville, Mikey’in Mahalle, WeGot’Em Mall veya bir Time Portal sahne arasından seçim yapardı. Bu gösterinin yayınlandığı iki mevsim boyunca sürdü. (Bu makalenin sonraki bölümlerinde daha fazla bilgi bulabilirsiniz.)

Yorum Yapın

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.